Wednesday, November 15, 2006

Taska Mesra Ria

Pernah kah anda pergi open house di taska?....bagi aku dan rafael... tu adelah rutin utk tiap tiap kali raya.....nie aku nak cerita serba sedikit... yg famili farini ni bukak taska kanak kanak.... so umah dia ni boleh kata mcm sekolah pun ada... mcm taman permainan pun ada..... famili dia pun duduk kat sana....utk kata lain lengkap le utk tumbesaran anak2 farini.....

alamat Taska Mesra (mesti takde kaki buli) @ rumah farini....... cuba kau tengok no tepon dia.. dah lama tak update.... mana ader no tepon 6 nombor je sekarang....mcm mana nak dpt pelanggan .... ke tak nak mak bapak tepon....


yg ni gambar hall of fame taska mesra kot...ke gambar budak budak yg hilang.. hhmm ntah lah...

yg ni hasil kerja budak2 yg ditampal kat ruang tamu... kalau anak buah aku buat mcm ni kat umah aku dah lama kena pelempang....

yg kat sebelah kiri tu le farini..yg kat sebelah tu zalina... yg mempunyai kereta dibawah lindungan kaabah.....(aircond kereta dia rosak.... so sgt panas.....jadi hanya org2 yg beriman je yg dpt tahan...)




2 comments:

Anonymous said...

gaya si zaa and farini mcm ala2 nak masuk meminang anak org jer...mcm wakil la kan nak kasi2 pantun tuh. hehehe...alwaysss!!

Farini said...

Hoit! Kutuk orang je kerja korangkan? Ko ngan rough same je tau!Anyway, thanks gak sebab promosi kan Taska Mak aku, patutlah sesak je lepas raya hari tu...
No tepon tu saja je xnak update, supaya parents yang nak hantar kena dtg sendiri ke Taska Mesra.. hehe itu je trick nye!

Masa mula2 mak aku letak signboard ni, ramai yang talipon tau, bukannye nak hantar anak, nak ngorat anak mak aku...